Het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eline Dikken - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Eline Dikken - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

27 Juni 2015 | Nederland, Groningen

Het is nu alweer ruim 2 weken geleden dat ik gehoord heb gekregen dat ik geslaagd ben voor de Havo, oftewel, mijn reis naar de VS is officieel bevestigt. Ik kan nu zonder dubbel gevoel aftellen naar de dag dat ik vertrek, 13 september (nog 78 nachtjes!). Ook kan ik nu beginnen met het regelen van alle dingen die geregeld moeten worden, zoals een visum en paspoort.
Het paspoort heb in inmiddels al binnen en als het goed is krijg ik de aanvraag formulieren voor een visum ook zo snel mogelijk.

Verder ga ik, ondanks dat het zomervakantie is, veel werken de aankomende weken. En staat er nog een leuke trip naar Lowlands op het programma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Actief sinds 02 Jan. 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 2249

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 13 Februari 2016

EF New York

Landen bezocht: